Returul:  Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”

– Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office.autohima@gmail.com

– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

– Dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

– Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului

Cumpărătorul (persoana juridică sau fizică) poate solicita returul produselor achiziţionate  în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
  • Produsele au fost livrate eronat de către vânzător
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție – 30 de zile;

Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către cumpărător a formularului de retur prin următoarele metode agreate de către vânzător:

  • Online, pe baza autentificării în contul de client;
  • Prin email la adresa office.autohima@gmail.com

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele aferente: factura de achiziție (copie), certificatul de garanție.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de DELTA OIL pe adresa urmatoare : Str. Tractorului nr. 31C, Sighetu-Marmatiei, jud. Maramures.

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos.

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;

– Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.

  • Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;

În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul standard de garanție – 30 zile;

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul standard de garanție (30 zile) – cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs identic. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile din momentul solicitarii.